-

Starybelf

Czy Rosjanie są głównymi winowajcami Tragedii Smoleńskiej?

 

W sobotę odbędzie się kolejna miesięcznica, poświęcona pamięci Tych co zginęli w Smoleńsku 10.04.2010 r. I jak zwykle, rutynowo, pojawią się oskarżenia, że za wszystkim stał Putin, bo przecież.... Tusk&consortes nie byliby do takich niegodziwości zdolni.

Naprawdę?

A jeśli to nie Rosjanie stali za tym co stało się w Smoleńsku 10.04.2010. Bo co za tym przemawia:
1) Utajnienie tego co działo się na Okęciu w dniu 10.04.2010. Wszak do dziś tak naprawdę nie wiemy co się tam działo. Są prowokacyjne spekulacje FYM-a, pisał o braku monitoringu (w jednym zdaniu) Marek Pyza z „W Sieci”, ale nic poza tym. A przecież to nie Rosjanie monitorowali bezpośrednio Okęcie (mogli to robić pośrednio przez swoich ludzi).
2) To nie Władimir Putin "zapraszał na samolot" (parafrazując Donalda Tuska), a właśnie Donald Tusk i podległe mu służby ostatecznie decydowały o zaproszeniach na samolot, bo to on i jego służby ostatecznie były dysponentem samolotu/ów.
3) Dlaczego żaden ze znanych dziennikarzy śledczych do tej pory nie zajął się wątkiem z Okęcia (mamy przecież dość dobrze udokumentowane to co działo się w Smoleńsku - choćby przez Anitę Gargas), a Okęciem nikt się nie zajął....
4) Próba niszczenia dowodów w sprawie przez urzędników MSZ (wszak to Rosjanie przysłali worek ze znalezionymi rzeczami, który urzędnicy polskiego - w tym wypadku należy chyba napisać polskiego? - MSZ próbowali spalić. Podobnie rzecz się miała z rzeczami poległych w Smoleńsku, które chciała zniszczyć polska? prokuratura wojskowa w jednostce w Mińsku Mazowieckim. A przecież te rzeczy przesłali Rosjanie.
5) Pierwsze dni po Katastrofie, kiedy to Rosjanie oficjalnie chcieli powołać wspólną polsko-rosyjską komisję do zbadania Katastrofy (list Miedwiediewa), a rząd polski? sam Rosjanom narzucił tzw. konwencję chicagowską.


 



tagi: satanizm tusk 

Starybelf
7 czerwca 2017 17:33
23     2423    2 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Czepiak1966 @Starybelf
7 czerwca 2017 18:53

"...bo przecież.... Tusk&consortes nie byliby do takich niegodziwości zdolni."

Et consortes. Takie łacińskie powiedzenie. Nie mieszałbym do tego znaku "&".

zaloguj się by móc komentować

onyx @Starybelf
7 czerwca 2017 18:56

Temat rzeka. Moim zdaniem Okęcie i "to co w Polsce" jest nie do ruszenia bo przeczy ogólnej narracji, która została zaklepana na skalę światową. Odtąd dotąd można badać i na tej wyznaczonej ramie można się spierać o wszystko. Można też wszystko udowadniać i obalać do woli. Byle nie wychodzić poza określony obszar. Są dwa obozy z dwoma wsadami danych niepewnych. I tyle. Tak jak sprawa śmierci generała Sikorskiego. W jednym przypadku czekamy na odtajnienie dokumentów Londynu, w drugiej czekamy na jakiegoś kolejnego Jelcyna, który coś tam przekaże. Jak już sprawcy będą bezpieczni na tamtym świecie.

zaloguj się by móc komentować

Starybelf @onyx 7 czerwca 2017 18:56
7 czerwca 2017 19:22

Dziś niejaki Marek Budzisz na Saloonie24 opublikował tekst, w którym, powołując się na rosyjską gazetę "Izwiestia" stwierdzał, że rząd Tuska godził się na wszelkie rosyjskie warunki w sprawie badania zwłok ofiar Katastrofy Smoleńskiej oraz nalegał na jak najszybsze przekazanie zwłok stronie polskiej.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @onyx 7 czerwca 2017 18:56
7 czerwca 2017 21:22

Pomimo to, trzeba o tym mówić, żeby się przebić z  logicznymi pytaniami, do jak największej liczby skołowanych Polaków dobrej woli. I wspominać o Warszawie i Okęciu ciągle, nieustająco i w każdym gronie. Nigdy nie ustawać. Nadkruszenie dubeltowych murów kłamstwa, wymaga wytrwałości. No i tak jak teraz, kiedy znowu temat wrócił, w stanie podgrzanym, i znowu łżą jak psy, jest okazja, żeby to wykorzystać. 

Wykorzystać na tyle, na ile się da. Głową muru nie przebijesz, ale jak się nie ma innego narzędzia...

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @Starybelf
7 czerwca 2017 22:27

Skoro okęcki hangar 21 został rozebrany razem z fundamentami, oznacza to, że nie wolno zbliżać się do tego tematu na żadną odległość.

W sprawę 10 kwietnia zamieszani są najwięksi gracze światowi z talmudystami i Amerykanami na czele. Wiadomo, że generał David Petraeus gościł u prezydenta Kaczyńskiego od 6 do 8 kwietnia 2010 roku:

http://www.prezydent.pl/archiwum-lecha-kaczynskiego/aktualnosci/rok-2010/art,48,819,odznaczenie-generala-davida-petraeusa.html

Nie mógł generał nie wiedzieć, co jest planowane. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Starybelf 7 czerwca 2017 19:22
7 czerwca 2017 22:27

Budzisz to jest dawny szef działu ekonomicznego w "Życiu" Wołka. To jest UOP po prostu, tak samo jak Łęski i ten trzeci, jak mu tam - Bazylko chyba. Dziś ze stójkowego chce się przerobić na publicystę, ale ma bardzo wąski zakres swobody i tak se pierniczy, a to o ruskich, a to o czymś tam...

zaloguj się by móc komentować

Paris @Rozalia 7 czerwca 2017 21:22
7 czerwca 2017 22:39

Tez uwazam, ze trzeba mowic i pytac, bo to jest nauka dla calego narodu.  Wiadomo, ze nie wyjasni tego ani Macierewicz ani Sakiewicz... ani zaden inny pajac, prezydencki "monister" jak Szczerski, czekajacy na ktores tam posiedzenie rady ONZ  w 2018 roku !!!

Nie wyjasni tego tez zadna przekupa sejmowa Lichocka ta druga Czerwinska... czy aspirujacy Sasin... nie pomoga zadne spedy NATO'wskie w Warszawie, ktorego obecny dowodca Dunczyk bierze udzial w ostanim spotkaniu bilderberg'a w USA...

... to jest FARSA i kolejna USTAWKA do wyrywania kasy od narodu... a w sobote coz... zobaczymy kolejne "ustawione" przedstawienie  i  zerowisko dla Sakiewiczowej, narodowej SITWY... a pan Kaczynski wyglosi przemowienie... zreszta tradycyjnie... i tyle... potem ta banda hipokrytow z wiecu rozjedzie sie do domow... a w poniedzialek wezma sie do pracy... zeby wszystkim zylo sie dobrze... a najlepiej im samym !!!

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 7 czerwca 2017 22:27
7 czerwca 2017 22:43

To fakt, on jest nie do czytania... zwykly belkot... takie... jumbo-mumbo. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Starybelf 7 czerwca 2017 19:22
7 czerwca 2017 22:54

Każda ze stron będzie uprawiała spychologię. Na pewno strona ruska ma różne tzw. dupokrytki i ma dodatkowo stronę tuską w garści. Ale jak wyglądały te gierki naprawdę to już się nie dowiemy. Wszystko w tej sprawie jest nie tak, od początku aż do dzisiaj. Wszyscy pracują nad tym aby społeczeństwo uwierzyło w jakąś wersję a jak owe wesje zbliżają się blisko do prawdy to też enigma. Być może tak właśnie ma być by kolejny spór rozgrzewał serca obu stron na kolejne sto lat.

zaloguj się by móc komentować

Paris @onyx 7 czerwca 2017 22:54
7 czerwca 2017 23:12

Podoba mi sie co Pan napisal... oprocz tego ja wcale nie winowalam i nie winuje nadal Putina. To te "nasze"  s*****syny poszly na taki zbrodniczy uklad... a Putin coz... oczywiscie, ze ma swoje dupokrytki, bylby idiota jakby ich nie mial. 

Putin ma moj szacunek... proponowal wspolne sledztwo... to ta ruda SZMATA odmowila... to ta ruda  SMIERDZACA  ONUCA jak byla prezentacja wynikow  sledztwa MAK'u Anodiny wypier***la w Dolomity...

... nie ma o czym mowic ta ruda MENDA musi trafic za kraty - to jest priorytet i sprawdzian wszystkiego... ale rzeczywiscie nie ma sie co wiecej podniecac... ciesze sie, ze choc w trumnach bedzie jako taki porzadek... i za to trzeba Panu Bogu dziekowac. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Starybelf
8 czerwca 2017 00:21

Przepraszam, że się dzisiaj nie odniosę bezpośrednio do tego zwięzłego a trafnego tekstu. Późna godzina. Dzisiaj jedynie polecę swój tekścik http://mmmagazynier.blogspot.com/2017/06/milczenie-nad-sponiewieranymi-ciaami-96.html

który tu nie dałem z ostrożności.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Starybelf
8 czerwca 2017 01:21

No i co z tego, że późna godzina. Noc taka upojna a łysy daje jak żarówa i za dużo się już dzisiaj naczytałem, nie tylko na SN.

"a właśnie Donald Tusk i podległe mu służby ostatecznie decydowały o zaproszeniach na samolot" - to powinni zaprosić również Macierewicza.

Prześladuje mnie ostatnio masoński symbol szachownicy. On coś oznacza, mnie się kojarzy z divide et impera. No i Alicja Carolla biegnie z tą królową po szachownicy i dobiec nie może. Pewnie dlatego, że są przypisane do jednego pola.

Zamach smoleński to wspaniała recepta na trwały konflikt dyplomatyczny i ekonomiczny z Rosją. Konsekwencją jego jest m. in. zamknięcie rynku rosyjskiego na nasze produkty. Władimir Władimirowicz nie darmo jeździ na zebrania zarządu city, przynajmniej jeden z nich. Tuskowcy umaczani są po uszy i zgadzam się z panią Paris, że ich miejsce w kamieniołomie. Ale nie bądźmy tacy pewni co do "domniemanej niewinności" służb rosyjskich. Przecież to jest zgraja morderców, profesjonalnych a najemnych, i na dokładkę specjalistów od wielopoziomowego i wielowątkowego mataczenia, typu Akunin. Teoretycznie mogliby sfabrykować ślady prowadzące do Macierewicza, albo jeszcze bliżej. 

Za Władimirem Władimiorwiczem stoi piekło, zaś Tuskowcy wraz z Michnikowcami należą do tego samego kultu. Jego żelazną zasadą jest zasada: masz frajera to go duś, jak się sfajda to go puść. Co jo godom, co jo godom? Jakie puść? Dobij. Nie puść tylko dobij, choćby był twoją rodzoną matką. Nie ma zmiłuj. W łyżeczce wody gnojka, ale dopiero jak mu odbierzesz wszystkie haki które na ciebie ma. Tylko wtedy. Divide et impera. 

Dlatego zamach smoleński i wrak tupolewa to, tak jak zapodaje Gospodarz, nieustająca karta przetargowa a przechodnia. Prawdę pokaże nam dopiero Najwyższy, ale niekoniecznie na tamtym świecie. Jego moc działa również w doczesności i to w sposób nieprzewidywalny 

Ps. Wiecie że Atema któś nie chce puścić na Targi? Trzy jego samochody nie dojechały na lotnisko ... 

 

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @gabriel-maciejewski 8 czerwca 2017 06:59
8 czerwca 2017 08:12

Atem sam o tym napisał pod tekstem Pink Panthery.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski 8 czerwca 2017 06:59
8 czerwca 2017 08:30

I nie moje emaile do niego nie docierają. Mailer demon zwraca je z obydwu moich skrzynek.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier 8 czerwca 2017 08:30
8 czerwca 2017 08:30

Chciałem na pisać, moje maile do niego nie docierają.

zaloguj się by móc komentować

Starybelf @onyx 7 czerwca 2017 22:54
8 czerwca 2017 18:00

Oczywiście, że "dupokrytki" są ważne, a dla Rosjan pewnie najważniejsze (to już nie jest tzw. turania, tylko bizatynizm; obecnie w stronę turanii zmierza tzw. stare jądro Ojropy).

Tusk nie załatwił sobie dupokrytek, tylko liczył na Rosjan.

Tu moje uwagi co do Rosjan opublikowane na blogu Rolexa chyba jeszcze w 2011 roku.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_kolejowa_Newskiego_Ekspresu_(2009)
27.11.2009 roku miała miejsce w Rosji katastrofa pociągu „Newski Ekspres”. Katastrofa ta została spowodowana zamachem terrorystycznym, do którego przyznała się organizacja COMBAT 18. Biorąc pod uwagę fakt silnego zinfiltorwania skrajnych organizacji politycznych przez rosyjskie służby specjalne, nie wydaje mi się, by zarówno przygotowania do zamachu na pociąg „Newski Ekspres”, jak i sam zamach, nie były znane służbom rosyjskim. Wiadomym jest, że zamachy terrorystyczne, które posłużyły do wywołania tzw. „drugiej wojny czeczeńskiej”, były sprowokowane lub zorganizowane przez rosyjskie służby. Dlatego też, moim zdaniem, organizacja COMBAT 18, jako sprawca zamachu na pociąg „Newski Ekspres” była jedynie „przykrywką” dla rosyjskich służb.
Jaki interes miały służby rosyjskie, by dokonać zamachu na pociąg, rosyjski pociąg?
Z wywiadu zamieszczonego na portalu naszapolska.pl (http://jos.pl/to-sie-samo-nie-stalo ) wynika, że Prezydent Lech Kaczyński rozważał udanie się do Katynia pociągiem, wraz z Rodzinami Katyńskimi.
Mówi Anna Pietraszek:
„I wtedy też odważnie zasugerowałam (w rozmowie z ministrem Stasiakiem), żeby prezydent pojechał z wdowami katyńskimi pociągiem. Byłby to najbezpieczniejszy środek transportu. Po drugie, media mogłyby zobaczyć prezydenta, najważniejszego człowieka w państwie, który zauważył wdowy, sieroty katyńskie. Prezydenta, który byłby z nimi. Do tego pani Maria Kaczyńska, cudowny człowiek, który miał wspaniały kontakt z ludźmi starymi… Prezydent się zgodził. Dostałam informację, że prezydent podchwycił ten pomysł, że pojedzie z wdowami i sierotami katyńskimi pociągiem.”
Tak więc istniał pomysł i to nie było żadną tajemnicą, aby Lech Kaczyński jechał pociągiem wraz z Rodzinami Katyńskimi. Planista też o tym wiedział. A jeśli o takim pomyśle wiedział, to, no właśnie, musiał być przygotowany na taką ewentualność. A jeśli na taką ewentualność się przygotowywał (podróży Lecha Kaczyńskiego pociągiem), to musiał także stworzyć sobie alibi. I tym alibi, było wysadzenie ekspresu „Newski Ekspres”.
http://www.tvp.info/informacje/polska/rodziny-oficerow-wybieraja-sie-do-katynia
http://www.rodaknet.com/rp_art_4809_czytelnia_wywiad_jaroslaw.htm
Po zamachu na pociąg „Newski Ekspres”, kolejowa podróż do Rosji już taka bezpieczna nie była, co więcej, istniała bardzo prawdopodobna możliwość założenia ładunków wybuchowych w pociągu do Katynia, podczas zmiany wózków kolejowych w Brześciu nad Bugiem, bo przecież rozstaw szyn w Polsce i w Rosji jest inny.
Wydaje mi się, że z jednej strony zamach na „Newski Ekspres” miał Planiście przygotować alibi (gdyby L. Kaczyński miał jechać pociągiem), lub odwieść L. Kaczyńskiego od zamiaru podróży koleją.
Tak więc, Planista, moim zdaniem, przewidywał kilka wariantów rozwiązania kwestii Ofiary. Jednocześnie Planista tak starał się zorganizować „akcję Smoleńsk”, by odwrócić uwagę od udziału własnego w tej akcji. Co przez to rozumiem. Otóż, „akcja Smoleńsk”, polegająca na wysadzeniu pociągu, przerzucałaby odpowiedzialność za jej zorganizowanie z Planisty na rzecz jakichś, bliżej niesprecyzowanych rosyjskich organizacji nacjonalistycznych, przy czym, jak wcześniej wspomniałem, z uwagi na silne zinfiltrowanie tego typu organizacji przez rosyjskie służby, jakaś odpowiedzialność za ten zamach spoczęłaby na Planiście (choćby z powodu: „wiedział, nie zapobiegł”). Jednocześnie nie wikłałaby w całą akcję Gracza i Hazardzisty. To także na Planiście spoczęłaby odpowiedzialność za odszukanie domniemanych sprawców „akcji Smoleńsk” i przeprowadzeniu sądu nad nimi. Myślę, że Planista był w stanie zorganizować taki teatrzyk dla „sojuszników w wojnie z terroryzmem”, ale jednocześnie nie miałby żadnych aktywów w ręku wobec Gracza i Hazardzisty.
Dlatego też, moim zdaniem, wysadzenie pociągu „Newski Ekspres” miało na celu wymuszenie na Ofierze takiego zaplanowania podróży, aby odbyła się ona drogą lotniczą.
Gdy Planista, wg mnie, wymusił na Ofierze rezygnację z podróży koleją (moim zdaniem, gdyby Ofiara nadal upierała się, by podróżować z Rodzinami Katyńskimi, Planista przewidywał pewnie inne „akcje terrorystyczne”, skierowane na rosyjskie pociągi), dopiero wówczas rozpoczął akcję wikłania w „operację Smoleńsk” Gracza (najpierw), a potem Hazardzisty.
Nie mam co do tego żadnych dowodów, ale niewyjaśnienie (nawet przez Zespół Parlamentarny), sytuacji na lotnisku Okęcie, przed wylotem delegacji do Katynia, świadczy o tym, że Gracz bardzo aktywnie zaangażował się w „operację Smoleńsk”, być może nawet tak aktywnie, że to on bezpośrednio zaplanował całą tę operację, włączając w swój plan Hazardzistę, a Planista dał mu tylko zabezpieczenie logistyczne i fabrykowanie alibi.
Donald Tusk, wypowiadając się w sprawie Smoleńska, stwierdził: „Nigdy na tej sali nie usłyszeliście pytań, kto zapraszał ludzi na samolot, kto organizował wyprawę” (http://naszapolska.pl/index.php/redakcja/3351-chamskie-i-agresywne-wystpienie-tuska ), a moim zdaniem właśnie to Donald Tusk powinien jak najbardziej na te kwestie wystarczająco odpowiedzieć. No bo przecież, to on, jako dysponent rządowych statków powietrznych, powinien się wytłumaczyć, dlaczego delegacja najważniejszych ówczesnych polskich VIP-ów leciała jednym samolotem.
Proszę zauważyć, że już więcej, ani Donald Tusk, ani inni podlegli mu urzędnicy do ww. kwestii nie wracali, a chciałoby się zapytać – dlaczego?
Być może dlatego, że realizując, jak to Pan ujął II Plan Gracza, sam stał się ofiarą własnej głupoty i naiwności. Dlatego też, wg mnie, obecnie Planista realizuje scenariusz taki, aby Hazardzista stał się kozłem ofiarnym „operacji Smoleńsk”. Stąd, moim zdaniem, wycieki fotografii ofiar Katastrofy Smoleńskiej, stąd akcja „trotyl i nitrogliceryna”. Ba, być może jest przygotowywana akcja „bomba na Okęciu”, jednoznacznie obciążająca Hazardzistę.
Na dziś Hazardzista nie jest już potrzebny Planiście. Był on potrzebny, jako dysponent statków powietrznych, aby tak zorganizować przelot, aby wszyscy przedstawiciele Ofiary znaleźli się w jednym miejscu i czasie, aby „operacja Smoleńsk” miała 100% powodzenia. Obecnie Planista może oprzeć się całkowicie na Graczu, a co więcej, aby odrzucić od siebie odpowiedzialność, potrzebuje kozła ofiarnego, a na taką rolę Hazardzista nadaję się wyśmienicie. Tak więc, moim zdaniem, już niedługo, wraz z pogarszaniem się nastrojów społecznych w Polsce, związanych z kryzysem ekonomicznym, zostaną uruchomione igrzyska pod nazwą: „bij Hazardzistę”.


 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Starybelf
8 czerwca 2017 19:19

Ja to znam wszystko bo dwa lata o tym czytałem i komentowałem na różnych forach. Uważam że zbyt rozbudowana narracja. Wielki Planista o wszystko zadbał a "wyłożył się" na Jarosławie Kaczyńskim, który raz że uniknął śmierci to jeszcze władzę przejął i pozamiatał. Staramy się ułożyć jedną spójną wizualnie i logicznie układankę mając puzzle z różnych niepasujących do siebie obrazków. Nie da się.

zaloguj się by móc komentować

Starybelf @onyx 8 czerwca 2017 19:19
8 czerwca 2017 20:17

Oczywiście, że plan planem, ale rzeczywistość jest układem dynamicznym i wszystkiego nie uda się przewidzieć.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 8 czerwca 2017 01:21
8 czerwca 2017 22:40

Pan Macierewicz  "zaslurzony  korowiec"  wybral sie ponoc pociagiem... miejsca zabraklo w samolocie... ale daje spokoj temu... nie interesuja mnie juz ich wyjasnienia, sam Najwyzszy dopuszcza takie rzeczy, o korych wczesniej nawet nie marzylam.

Nie obchodzi mnie ten wrak... ta kupa zelastwa, a raczej swiadectwo hanby i zaprzanstwa tych zapyzialych "jelit"... niech PiS, Sakiewicz, Tusk i Michnik zrobia zrzute i za swoje wlasne pieniadze sciagna sobie od Putina, a narodowi niech d*py nie zawracaja...

... kolejna sciema i ustawka  do wyjasnienia dla narodu... na jakies 2 pokolenia spokojnie... tak sobie to wymyslili... ten caly PiS, PO, Sakiewicz, Michnik... stare kiejkuty i rozne bilderbergi... ze ze 100 lat jeszcze beda sie wiezc na "zerowisku" smolenskim kolejni nastepcy... kolejne resortowe dzieci takich Sakiewiczow... Gmuzow... i reszty "wyjasniaczy" katastrofy...  na taki zbrodniczy uklad poszla ta cala prymitywna banda tych warcholow z Koziej Wolki !!!   

Tak sie ci kryminalisci ukladali az sie pozabijali... od tego ukladania !!!... i na dzis nie ma w Ojczyznie spraw wazniejszych do zalatwienia niz ten "dety" Smolensk albo emigranci... to sa tematy, ktore interesuja tych kryminalistow i zlodziei !!!

A  WON  z nimi wszystkimi !!!

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Magazynier 8 czerwca 2017 01:21
10 czerwca 2017 11:37

Ktoś wie co jest z A-temem? Martwię się.

zaloguj się by móc komentować

tadman @krzysztof-laskowski 7 czerwca 2017 22:27
13 czerwca 2017 02:29

A ja przypomniałbym, że 9.04.2010 był spęd w Pradze z Obamą, na którym właśnie był Tusk. Te dwa fakty można połączyć i zasugerować, że generał zbierał jakieś informacje potrzebne do wypracowania pewnych decyzji.  Terminarz lotów był tak napięty, że mimo zderzenia z ptakiem podczas startu z lotniska w Pradze złamano procedury i samolot poleciał wprost do Warszawy. W tym czasie w 36 Specjalnym Pułku Lotnictwa Transportowego im. Obrońców Warszawy panował istny wścik, bo 7 kwietnia lot do Smoleńska, 8 do Wilna, 9 do Pragi i ponoć oblot bez lądowania do Smoleńska, a 10 kwietnia do Smoleńska. Pod koniec kwietnia, po katastrofie zapadła decyzja o rozwiązaniu pułku, którą faktycznie wykonano pod koniec roku 2011.

Powtarzam często, że dla komisji Anodiny i Millera oraz zespołu parlamentarnego Macierewicza samolot tu-154M, który uległ katastrofie w Smoleńsku, materializuje się tuż przed Siewiernym.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Rozalia 10 czerwca 2017 11:37
13 czerwca 2017 02:31

Pisałem Ci, że był cały i zdrowy przez oba dni Targów. Rozmawiałem z nim i pożegnałem się po debacie blogerów.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować